Przejdź do głównej zawartości

"...Różne też były dla dam i mężczyzn potrawy: Tu roznoszono tace z całą służbą kawy.." :)

   Książka i kawa - to dwie gwiazdy wczorajszego spotkania, zorganizowanego z okazji Międzynarodowego Dnia Kawy. Poniżej kilka cytatów zaczerpniętych z literatury oraz fotorelacja ze spotkania :)



„Kawa to kawa, powinna być czarna i gorzka jak smar do czołgu.”
Andrzej Pilipiuk, Carska maniera

 „– (…) Aha, ja już kawy nie mogę właściwie, strasznie krzyczała moja doktorka, chyba będę musiała ją zmienić…
– Kawę? – zaciekawiła się Jaśmina.
– Doktorkę. Nie lubię, jak ktoś na mnie wrzeszczy, zwłaszcza jeśli mógłby być moją wnuczką.”
Monika Szwaja, Anioł w kapeluszu

„Kawa w maszynce zapachniała apetycznie. Życie od razu wydało się nieco przyjemniejsze. To niesamowite, ile może zdziałać kilka łyków gorącej czarnej kawy.”
Camilla Lackberg, Księżniczka lodu

„To bardzo dobra kawa. Sam parzyłem. A z doświadczenia wiem, że nawet najlepsza kawa w samotności nie smakuje tak dobrze jak przeciętna w dobrym towarzystwie – powiedział poetycko.”
Ewa Stec, Klub Matek Swatek

„Nigdzie się człowiek tyle nie dowie
o lokalnym obyczaju, języku i slangu,
o aktualnych wydarzeniach,
o cenach, o tym co właśnie minęło albo ma nadejść,
ba, nawet o samym sobie
nigdzie się tyle człowiek nie dowie,
co przy porannej kawie.”
Wojciech Cejrowski, Podróżnik WC









Komentarze