Przejdź do głównej zawartości

Ważne informacje dotyczące dystrybucji kodów Legimi

 

Lista agend Biblioteki Głównej:
Wypożyczalnia Główna i FABULA (Stary Rynek 24)
Multimedia 39 (Długa 39)

Lista bibliotek osiedlowych:

Filia nr 3 dla dorosłych i dla dzieci (ul. Grunwaldzka 33)
Filia nr 4 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (ul. Czerkaska 11)
Filia nr 5 dla dorosłych (ul. Pomorska 80-86)
Filia nr 7 dla dorosłych i dla dzieci (ul. Nakielska 175a)
Filia nr 10 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (al. Lecha Kaczyńskiego 35)
Filia nr 11 dla dorosłych (ul. Czołgistów 8)
Filia nr 13 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (ul. Gawędy 1)
Filia nr 14 dla dorosłych i dla dzieci (ul. Dworcowa 49)
Filia nr 15 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (ul. Brzęczkowskiego 2)
Filia nr 16 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (ul. Broniewskiego 1)
Filia nr 19 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (ul. Powstańców Wielkopolskich
26)
Filia nr 21 dla dorosłych (ul. M. Skłodowskiej-Curie 33A)
Filia nr 23 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (ul. M. Konopnickiej 28)
Filia nr 24 dla dorosłych z Oddziałem dla dzieci i młodzieży (ul. Pielęgniarska 17)
Filia nr 31 dla dorosłych i dla dzieci (ul. Wielorybia 99)
Filia nr 32 dla dorosłych (ul. Przyjazna 13)

Liczba kodów w miesiącu jest ograniczona i decyzja ta podyktowana jest wyrównaniem szans dostępu do platformy Legimi wszystkim zainteresowanym i wynika z licznych głosów niezadowolonych czytelników, którzy nie mają możliwości otrzymania kodu drogą elektroniczną i telefoniczną.
Jednocześnie przypominamy, że z jednego kodu mogą korzystać 2 osoby równocześnie i niezależnie oraz o dostępach do innych serwisów z e-bookami:

    IBUK Libra
    Polona
    Wolne Lektury

Komentarze